שחיית חזה

 

שחיית חזה היא מבין השחיות שאנשים רבים מבצעים אותה, שחייה זו היא קלה ואיננה דורשת מאמץ מירבי ועל כן אנשים רבים שוחים בעזרתה.

אך למעשה ישנם כאלה אשר אומרים ששחיית חזה היא שחייה עם הסגנון הקשה ביותר.

ישנם אנשים רבים אשר שוחים שחיית חזה ומשאירים את ראשם מחוץ למים ואינם מכניסים אותו אך דבר זה איננו מומלץ משום שהוא גורם לעומס על הצוואר והגב.

אך גם אם נבחין בשחיית חתירה נראה שגם היא איננה קלה ודורשת מאמץ רב.

 

ישנם חוגי שחייה רבים שבהם נלמדות כמה שיטות שחייה, אותם שיעורי שחייה נועדו בכדי לאפשר לימודים מקיפים לאלו אשר אינם יודעים כיצד לשחות.

ואכן ישנו לימוד שחייה למבוגרים, וישנו לימוד שחיה לילדים וכל אחד מן החוגים הללו מועבר על ידי צוות מדריכים מקצועי ומיומן אשר מעביר את הקורס שחייה באופן הטוב ביותר ובכך התלמידים הופכים לשחיינים מקצועיים וטובים.

 

כיום אנשים שולחים את ילדיהם כבר מגיל קטן אל חוג שחיה לילדים ועל ידי כך הילדים לומדים לשחות, ויכולים ללכת לבריכות ואין חשש שהם לא ידעו להסתדר במים.

ישנם גם אנשים מבוגרים רבים אשר אינם יודעים לשחות אך כמו שאומרים אף פעם זה לא מאוחר ותמיד יש אפשרות ללכת ללימוד שחייה למבוגרים ולקבל שם הדרכה מקצועית ומקיפה שמעניקה את האפשרות להפוך להיות שחיינים טובים ומנוסים.

 

אין ספק שחשוב מאד שכל אדם ידע כיצד שוחים, ועל ידי כך הוא יוכל גם להנות משהייה בבריכה ובים וגם זה תורם לשמירה מפני טביעות משום שאם מאבדים משקל במים אז תמיד תהיה אפשרות לדעת כיצד הדרך הנכונה להשאר ביציבות בתוך המים.

 

אין ספק ששחיית חזה היא שחייה נכונה וטובה ומשום שאיננה קשה ואיננה מכבידה על גופו של האדם, כיום ישנה את השיטת שחיה ti, שחיית ti היא כמו שיטת חתירה רק פשוט בסגנון שהוא קליל יותר ושאיננו מכביד על הגוף משום שהוא אינו דורש מאמץ רב של השרירים, שיטת אימון זאת נלמדת בכל האימוני שחייה מקטנים ועד גדולים.