מאז ומתמיד מסיבות ימי ההולדת שלי היו הכי מיוחדות ומקוריות ולא התכוונתי השנה לסגת מהכותרת המרשימה הזו. ניסיתי לחשוב מה אני יכולה לעשות עם חברותיי שגם יהיה לנו בילוי משותף יחד וגם שיהיה משהו, מזכרת כל שהיא, שתישאר מהאירוע עצמו לכל אחת מהן.

לאחר חיפוש באינטרנט לרעיונות שונים עלה במוחי רעיון גאוני! נעצב לעצמנו עליו סניקרס!

נעלי סניקרס הן הנעליים הכי פופולאריות שכולנו הולכות איתן: בין אם לבית הספר, לחברים אחרי בית הספר, אירועים ביום שבת בצהריים ואפילו ארוחת ערב בלתי רשמית. החלטתי שהשנה אנחנו נעצב לעצמנו נעלי סניקרס.

כך כל אחת תוכל לעצב לעצמה נעליים, בדיוק לפי הסגנון שלה ואז יישאר לה זיכרון מתוק מיום ההולדת שלי כך שכל פעם שהיא תנעל אותה היא תיזכר כמה כיף היה לה אצלי וכשישאלו אותה על הנעליים היא תספר שהכינה אותן במסגרת יום ההולדת שלי ואז שמי כמלכת ימי ההולדת יפורסם אף יותר. חיפשתי מישהי שמתמחה בעיצוב נעלי סניקרס ומצאתי. קבעתי איתה לשבת בשעה אחת עשרה והזמנתי את חברותיי.

הן לא ידעו לקראת מה הן באות אבל כאשר הגיעו הן נכנסו לגינה ומסביב לשולחן בגינה היו כיסאות ומול כל כיסא הונחו זוג סניקרס לבנות ושמה של כל אחת מהן בהתאם למידה של הסניקרס. במרכז השולחן הונחו צבעים לבדים, חרוזים, נצנצים, הדפסים, חוברות עם עיצובים שונים על מנת לקבל רעיונות וכ’ו. הושבתי אותן מסביב לשולחן ולאחר ששתינו שוקו ואכלנו פנקייקים התחלנו לעבוד. המעצבת עברה בינינו וסייעה לנו בגיבוש הרעיון לעיצוב של כל אחת מאיתנו ובהמשך להציע להוציא לפועל את העיצוב הספציפי שבחרה כל אחת מאיתנו.

כך ישבנו מספר שעות כאשר תוך כדי אנחנו מתייעצות, מקבלות את חוות הדעת אחת של השנייה ומתלבטות מה נראה יותר טוב מהאפשרויות השונות שעמדו בפנינו. בסופו של דבר כל אחת מאיתנו עיצבה זוג נעלי סניקרס מושלם, המעוצב בדיוק לפי רצונה של המעצבת ולא הפסקתי לקבל מהן תשבחות על הרעיון המקורי לחגיגת יום ההולדת שלי.