פורד פוקוס מחיר | קניה והשכרת רכב | רכב משפחתי | רכב חדש – פורד פוקוס

כל הפוקוס השנה הוא על פורד פוקוס ואין זה מפתיע. השנה יצא הדגם החדש של פורד פוקוס לאחר שבחמש שנים האחרונות יצאו מספר דגמים לפורד פוקוס בגרסאות השונות שחלקן יובאו לישראל והתחבבו ביותר על הנהג הישראלי, גם הפעם יוצאת הגרסה החדשה של פורד פוקוס עם שלל חידושים.

שתי יחדות מנועיות האחת היא דיזל אוטומטית והשניה היא טורבו- בנזין. הדגם החדש הינו בעל תיבת הילוכים אוטומטית בלבד, שעטונה לביקוש של רכב מסוג זה.

הפורד פוקוס מצויידת במנועים חזקים במיוחד שעומדים במבחן הכביש בצורה יוצאת מן הכלל. הביצועים המנועיים החזקים של פורד פוקוס שמים אותה בשורה אחת עם הרכבים הספורטיבים הקיימים בשוק.המנוע החזק שלה הינו גם בעל צריכת דלק טובה, שגם יתרון זה הופך את פורד פוקוס לפופולרית מאוד.

הנוחות ברכב פורד פוקוס הינה ברמה גבוהה מאוד. איכות נסיעה גבוהה שמונעת ומאזנת את ההשפעות של הכביש על חלקות ואיכות הנסעיה. היא בולמת ומרסנת את התנודות והרעשים החיצוניים ונותנת לנוסע הרגשה של ריחוף. כאשר מדובר ברכב משפחתי בו נוסעים ילדים ומבוגרים כאחד, ובדרך כלל הרכב מלא, גם במושב האחורי, יש חשיבות גדולה לאיכות הנסיעה והנוחות על הכביש גם במצבי כביש משובשים, כיוון שהתנודות משפיעות על הרגשת הנסיעה בעיקר של אלו היושבים מאחור, הדגש הוא על הנוחות והאיכות נסיעה. בפורד פוקוס יש דגש רב על נושא זה ולכן היא הופכת להיות חזקה מבין הרכבים המשפחתיים בזכות נתוניה המרשימים של בטיחות ונוחות על הכביש.

גם בגרסה הישנה שלה הפורד פוקוס הופכת להיות פופולרית במיוחד בשוק של יד שניה, וזאת כי הדגם הישן של פורד פוקוס בעל תיבת ההילוכים הדו מצמדית מושך את קהל היעד המסויים מאוד ומוזיל את הרכב משמעותית, מרב הדגמים הדומים המשפחתיים בשוק היד השנייה.

לסיכום, פורד פוקוס היא תמיד בפוקוס של קהל נהגים לא קטן. יש לה חשיבות רבה כרכב משפחתי נח ובטיחותי שאינו מתפשר על ביצועי מנוע חזקים באופן מיוחד ולא מתפשר ובנוסף לא מוותרת הפורד פוקוס על איכות הנהיגה והנסיעה על כבישים באופן חלק וזורם ללא הפרעות גם בשיבושים בכביש וגם בתוספת רעשי רקע מבחוץ, כל אלו אינם מפריעים לפורד פוקוס להמשיך לזרום בצורה חלקה ונוחה על הכביש