ישראל היא מעצמה של קפה בין אם זה קפה שחור או מכונות קפה ביתיות ומשרדיות משוכללות שיכולות להזרים 4 אספרסו קצר בו זמנית.

בעוד שמכונת קפה היא כבר סמל סטטוס משמעותי בחיינו, עסקים רבים מרגישים את הצורך לרכישת מכונת קפה איכותי למשרד שישרת את העובדים, יעניק להם תחושה שהם עובדים במקום יוקרתי, שדואג להם וחושב עליהם. אבל בסך הכל, הבוסים נהנים מכך לא פחות.

שומרים על שביעות רצון העובדים והלקוחות

אין כמו ישיבה על כוס קפה איכותי למשרד. כמעט כל פגישה עסקית היום כוללת בתוכה לפחות כוס קפה איכותי. בעלי העסקים שרוכשים מכונות קפה לעסקים מבטיחים איכות חיים גבוהה יותר לעובדים שלהם, וככה שומרים על שביעות רצונם. בנוסף, הם מגדילים את שביעות רצון הלקוחות שלהם. כאשר בעל העסק עורך פגישות על איזו כוס אספרסו מפולי קפה משובחים, הוא תמיד יצבור נקודות אל מול הצד השני

סוגי הקפה למשרד

שירות קפה איכותי למשרד יכול להגיע בצורה מסורתית של רכישת אבקות קפה מהסופר הקרוב, סוכרים וחלב. אך הדרך הזו נחשבת מיושנת ודורשת תחזוק רב. מחקרים הראו שמכונת קפה איכותי למשרד חוסכת כסף וזמן חשוב לעומת תחזוק של פינת קפה רגילה. מכונת קפה איכותי למשרד מקטינה את הוצאות התיחזוק של המטבח ומגדילה את השירות לעובד והשירות ללקוח. כמובן, שגם בעלי העסקים נהנים מזה לא פחות. מכונת קפה בבית העסק חוסכת את רכישת הקפה בדרך לעבודה, וככה אתם טורחים פחות והעובדים שלכם, מגיעים בזמן יותר. מכונת קפה איכותי למשרד יכולה להגיע או כמכונה בתשלום כמו שאנחנו מכירים היום ממרכזי שירות. או כמכונת קפה איכותית שיושבת במטבח העסק ומשרתת את העובדים בקפה איכותי וטעים. יש אפילו עסקים שרוכשים מכונת קפה איכותי למשרד עבור הלקוחות. כי השירות הוא הרבה יותר טוב כשמקבלים אותו על כוס קפה.

לסיכום, מכונת קפה קיימת כבר לא מעט שנים ובאה להחליף את המטבחונים המסורתיים של מקומות העבודה. הצורך שלנו להרגיש בעבודה כמו בבית הוא קיים תמיד, במיוחד היום כשנדרש מאיתנו להשאר יותר זמן בעבודה. ואין כמו להרגיש בבית, כמו שמרגישים אחרי כוס קפה איכותי.