עולם תעשיית הקפה התפתח מאוד עם השנים. פעם, היה ניתן לרכוש קפה רק בשקים גדולים ואז הייתה חובה לכתוש אותו במקום כל פעם כאשר רוצים לשתות קפה. ההליך הארוך הזה היה מאוד לא נוח ויצר מצב בו על מנת לשתות כוס קפה של בוקר, צריך לעמול חצי שעה על מנת להכין את התמצית שלו. לחילופין, ניתן היה לרכוש קפה בשקים גדולים אשר נכתש כבר אבל הוא היה מאבד מהטעם ומהארומה שלו והיה פחות טעים מאשר קפה אשר נכתש במקום. וכך, לאחר שנים הומצאה ההמצאה הגאונית: קפסולות קפה. הרעיון שעומד מאחורי קפסולות קפה הוא שניתן לשמר את הטעם המשובח של הקפה, עבור כל כוס ללא כל מאמץ.

הלכה למעשה מחלקים את הקפה שנכתש לקפסולות קטנות אשר שומרות על הטעם והארומה וכל קפסולה מתאימה בדיוק לכוס קפה אחת אז פרט ללחיצת כפתור על המכונה לא צריך להשקיע כל מאמץ נוסף להכנת הקפה. קפסולות קפה מגיעות בטעמים שונים אשר יוצרים מבחר גדול להתלבט בו. באופן זה, אפשר לשתות כמה כוסות קפה ומבלי להרגיש שממצים את הטעם מכוס לכוס. קפסולות קפה משתנות מחברה לחברה וכל חברה המייצרת אותן מנסה ליצור ייחודיות אשר תבדל אותה מהחברות האחרות והטעמים שלה יהיו הכי מיוחדים ומבוקשים.

כך למשל חברות אשר מייצרות קפסולות קפה בניחוחות שונים כמו וניל, קרמל, עוגיות ואפילו פירות הדר. הליך ייצור הקפסולות בטעמים שמור לכל חברה כך שאף חברה אחרת לא תוכל להעתיק ממנה. כאשר החלטתי לרכוש מכונת אספרסו למשרד שלי, פניתי לחברה אשר מייצרת כמה שיותר טעמים של קפה המוגשים בקפסולות שונות. אני אוהבת את האפשרות שאפשר להחליף טעמים של קפה ולא לשתות כל פעם את אותו הטעם. יתרה מכך, העובדים במשרד שלי מקבלים את התחושה של פינוק אמיתי כאשר הם יכולים להחליף קפסולות שונות וכל פעם לשתות קפה בטעם אחר. לפיכך אחת לחודש אני מבצעת הזמנה של קפסולות קפה בטעמים שונים כדי שיהיה מגוון רחב לבחור ממנו.