ריהוט חדר מגורים | ארון 4 דלתות במבצע | מחירי ארונות – ארון 4 דלתות

בבואנו ליצור פתרונות איחסון בחללים גדולים, רצוי להשקיע בארון 4 דלתות לצורך זה. כאשר יש אפשרות להתפרש לרוחב והמקום בחדרים אינ ו מהווה כל בעיה יש יתרון רב להתקנה של ארון 4 דלתות. אמנם הוא תופס לעתים מקום על קיר שלם בחדר, אך היתרון הוא בסדר ובארגון וכמובן ביכולת התכולה של ארון 4 דלתות.

ניתן לאחסן בארון 4 דלתות ביגוד של כל הילדים בבית למשל, או של שני בני הזוג בקלות רבה ועדיין לשמור על חלוקה פנימית מספקת שיוצרת סדר וארגון יעיל בבית. כך למשל, כל אחד מבני הזוג יקבל שתי דלתות מתוך ארון 4 דלתות ויוכל לסדר בנוחות את כל בגדיו בצורה שמפרידה במידוף המתאים את החלוקה הםפנימית של הבגדים בארון. כך גם בבגדי הילדים, כל ילד יוכל קבל דלת אחת או שתיים, בדרך כלל לפי הצרכים של בני המצשפחה או גילאי הילדים ובכך לרכז במקום אחד נח את כל בגדי הילדים ועדיין לשמור על חלוקה פנימית נוחה בין הילדים כדי שלא יהיה בלבול בארונות וגם כדי שלכל אחד יהיה את הארון הפרטי שלו. ארון 4 דלתות מספק ארבע אפשרויות חלוקה וזהו פתרון משמעותי לחלוקה נוחה ונרחבת.

לעתים נח יותר להשתמש בארון 4 דלתות אחד לכל בני הבית במקום לחלק ארונות קטנים יותר בין החדרים. בעיקר משמעותי הדבר בחדרי הילדים כאשר ארון תופס חלל רב בחדר, ילדים צריכים את חלל החדר שלהם למשחק ולריהוט נוסף ולרב מבלים את רב זמנם במשחק בחדרם כשהם שוהים בבית, מזמינים חברים שמתארחים בחדריהם ולכן הרבה פעמים כדאי לנצל את חלל החדר לצרכים אחרים מלבד איחסון. ניתן לבחור חלל אחד משותף ולהתקין בו ארון 4 דלתות משותף לכל הילדים ובכך לרווח את חדרי הילדים, או להחליט על חדר אחד שבו יהיו מאוחסנים בגדי כל הילדים בארון 4 דלתות אחד משותף לכולם.

כמובן, שבבתים שהגודל אינו מהווה כלל  בעיעה, כדאי לרהט כל חדר בארון 4 דלתות ובכך ליצור חלל נקי ומאורגן מחפצים מיותרים. כל חדר מקבל את הארון שלו המשמש לאיחסון ומותיר את חלל החדר ריק מבלאגן.