כל משפחה ישראלית צריכה מכונית פרטית כדי שאפשר יהיה להתנייד בקלות עם הילדים, לעבודה וחזרה הביתה, לנסוע לטיולים משפחתיים, אירועים וכן הלאה. מכיוון שרכישה של מכונית פרטית ואחזקה שלה היא עסק יקר, חשוב לעשות את הבחירה הטובה ביותר ולא להתפשר.

שברולט קרוז החדשה – המשפחתית הכי טובה

יש היום היצע רחב של מכוניות משפחתיות שאפשר לקנות, עם מאפיינים שונים וטווח מחירים גדול יחסית, וכל משפחה יכולה לבחור את המכונית שמתאימה לה. אם אתם רוצים בטיחות, נוחות וטכנולוגיה מתקדמת, שברולט קרוז היא הבחירה הכי טובה למשפחה שלכם. לקרוז יש את השילוב המושלם בין טכנולוגיה מתקדמת ועיצוב מרהיב, בפנים ובחוץ. המנוע שלה חזק ובכל זאת מספק לכם נהיגה חסכונית בדלק. הטכנולוגיה של שברולט קרוז כוללת בין השאר מולטימדיה חדשנית שתספק חווית נהיגה מצוינת לכולם,השברולט קרוז יכולה אפילו להיות השמרטפית של הילדים שלכם בזמן הנסיעה כדי שאתם תוכלו לנהוג בשקט ושלווה.

שברולט קרוז – גרסת הוואגן

מלבד גרסאות ההצ’בק והסדאן, שברולט קרוז מגיעה היום גם בגרסת סטיישן וואגן עם עיצוב שזכה לפרסים. הדגם הזה מושלם עבור משפחות גדולות או כל משפחה שיש לה אורח חיים אקטיבי ואוהבת לצאת לטיולים המצריכים תא מטען גדול כדי לאחסן את כל הציוד. אפשר לראות ששברולט דואגת להתאים את הקרוז לכל משפחה, ומכאן שמדובר בבחירה האולטימטיבית למשפחות.

מאפיינים בולטים

הקרוז החדשה מגיעה במנועי 1.6 ליטר ו 117 כ”ס, ו 1.8 ליטר עם 140 כ”ס. החוזק של המנועים נותן לכם ביצועים מעולים, ובמקביל גם צריכת דלק ופליטת מזהמים ברמה נמוכה ביותר. כמו כן, לקרוז יש הגה כוח המספק דיוק וקלילות בעת הנהיגה.

בתחום הבטיחות, לקרוז יש מבנה מתכת עוצמתי שמספק הגנה לכל המשפחה. המכונית קיבלה 5 כוכבי בטיחות לפי דירוג Euro NCAP, והיא כוללת בקרת יציבות אלקטרונית, 6 כריות אוויר ועיגוני ISOFIX.

ובאשר לטכנולוגיה, הקרוז היא מערכת בידור חדשנית המתחברת לסמארטפון ומציגה את התכנים על גבי מסך צבעוני 7 אינץ’.

אפשר לומר ששברולט קרוז היא משפחתית לכל משפחה