שמלות ערב לחתונה

הקיץ מגיע במהירות ואין דבר שאנחנו יותר רוצות וצריכות מאשר לרכוש את השמלות החדשות שיכנסו בשמחה לארון שלנו.

חלק מהשמלות נשארות אתנו כבר שנים וחלק צריכות כבר להיזרק לפח. לפני שאנחנו שועטות אל עבר הסיילים בקניונים, בואו נעשה סקירה על מה כדאי לנו לקנות השנה. מה נכנס לאופנה ואיך אנחנו צפויות להיראות בקיץ הבא. רמז: כמו פעם

סגנון הבוהו שיק

סגנון שמלות ערב לחתונה שנכנס לאחרונה חזק לאופנה הוא סגנון ה-“בוהו שיק”. באופן כללי, בוהו שיק, הוא סגנון לבוש שהתפתח בשנות ה-90 וכעת, עם העלייה לחיבת סגנונות רטרו, חזר ובגדול. מדובר בסגנון לבוש היפי, רפוי מן הגוף, למרות שניתן למצוא גם שמלות ערב לחתונה מעט צמודות יותר שעדיין עונות על מראה הבוהו שיק. הצבעים בדרך כלל הם צבעי אדמה, חום, בז עם נגיעות צבעים אחרים כמו כתום וירוק. פופולרי לראות שמלות ערב לחתונה בוהו שיק מעוטרות בחרוזים, פאייטים, משבצות ועוד צבעים אתניים וססגוניים. שמלות ערב לחתונה הבוהו שיק, יעזרו לך לעבור את הקיץ אוורירית ואופנתית ביותר. עם שמלות ערב לחתונה בוהו שיק מומלץ לשלב תכשיטים אתניים, ג’קט גינס או סנדלים חומים, להשלמת מראה רטרו ולגמרי שיק.

סגנונות לבוש

באופן כללי, סגנונות לבוש שירדו מהאופנה לפני עשור או שניים, עושים קאמבק וזה מאוד נעים לעין. אפשר לראות לא מעט שמלות ערב לחתונה שמזכירות את פסטיבל וודסטוק ואופנות שכבר חלפו כמה עשורים טובים מאז שהיו באופנה. כל הסגנון הוינטג’י שאנחנו רואים היום ברחובות הוא שילוב של העבר עם ההווה והעתיד. שילוב של עיר וטבע ביחד. הניגודיות שנוצרת מסגנונות הלבוש האלה, מביאה עמה שיק מיוחד מאוד לאופנה המודרנית. אם ניקח למשל את שמלות הכלה, כיום ניתן למצוא קולקציות שלמות על טהרת הבוהו שיק והרטרו. מדובר על שמלות רפויות ונוחות שמשרות לכלה מראה נינוח ורגוע, למרות שמצופה ממנה להיות בשיא הלחץ וההתרגשות.

לסיכום, הרטרו והבוה שיק מהוות חזרה לשורשים בנגיעות אופנתיות. שמלות ערב לחתונה שלא צמודות לגוף אך עדיין מלאות סטייל ואופנה צריכות להיות בכל ארון של אישה בארץ ישראל החמימה. שמלות בסגנון רטרו עושות את דרכן לכל חנות ובקיץ הבא, גם אנחנו נהנה משמלות אתניות, אווריריות ורפויות.