אוהלים

כולנו חולמים לפעמים לקחת אוהל קמפינג, לארוז כמה פריטים, לקרוא למשפחה או לחברים ולצאת לטיול בחיק הטבע. אבל איפה חונים ועל אילו מקומות אסור לוותר? אספנו אתרים שתרצו להכיר

קניתם אוהל משפחתי אבל אתם לא מוצאים לו שימוש, או שפשוט החלטתם ליישם את ההבטחה לצאת לטיול? כדי למקסם את הסיכוי שבאמת תוציאו את התוכנית לפועל, החלטנו להוריד לכם לפחות מטלה אחת מהרשימה – עם אוסף מקומות מושלמים לפתוח אוהל קמפינג וליהנות בחיק הטבע. שימו לב שבשל מגבלת מקום, תנאי מזג אוויר ואילוצים נוספים – חשוב לוודא טרם הגעתכם שהאתר שבחרתם פעיל וערוך לקבלת מבקרים.

טבע
יש לשים לב כי בשל תנאי מזג אוויר ואילוצים נוספים ייתכן שיהיו הגבלות כניסה.

חניון הגן הלאומי קסטל

פתרון מצוין ללינה בשטח באזור ירושלים, עם גישה נוחה לטבע וקירבה לעיר הבירה. פשוט פורשים אוהל משפחתי ויכולים לישון בשטח בלילה ולצאת לסיורים בקרבת מקום לאורך היום.

חניון עין זיוון

נקודת עניין מצוינת למי שיוצא לטיול ברמת הגולן, ומחפש איפה למקם את האוהל שלו. כולל שולחנות פיקניק נוחים, ולכן מתאים גם לקבוצות גדולות.

חוף גופרה, הכנרת

פתרון מעולה למי שרוצה להקים אוהל קמפינג במתחם מונגש ושקט, עם כל מה שצריך כדי ליהנות מלינה מסודרת. מקלחות, שירותים ואפשרות להשכרת ציוד נוסף בתשלום. מומלץ במיוחד למשפחות.

חוף אכזיב

חלופה נוספת שמתאימה למחפשים לצאת לקמפינג מול המים. נוסף לאוהלים מהבית, ניתן גם לשכור אוהלים במקום.

פארק הירדן

מדשאות ירוקות, אווירה פסטורלית והרבה מאגרי מים. יציאה לקמפינג בפארק הירדן היא ללא ספק רעיון נהדר שמתאים לכל הרכב ולכל גיל.

עדיין אין לכם אוהל קמפינג?

אם קיבלתם חשק לצאת לטייל וכל מה שחסר לכם הוא אוהל משפחתי או זוגי, תוכלו למצוא את ההתאמה המושלמת ברשת דקטלון. סניפי דקטלון מציעים לציבור המטיילים מגוון רחב של אוהלים, כחלק מקטגוריה שלמה של ציוד קמפינג. כך שתוכלו לקנות במקום אחד גם שק שינה, נעליים המתאימות להליכה ממושכת, וכל פריט אחר שנחוץ לכם כדי ליהנות מהטיול הקרוב. ואם אין לכם זמן להסתובב בין הסניפים, אתר האינטרנט של דקטלון מחכה לכם. 

אוהל ומולו גזייה להכנת אוכל
יש מקומות בטבע שהם פשוט מושלמיים לפתוח אוהל קמפינג ולהינות עם המשפחה בחיק הטבע.