לאנשים רבים יש נטייה לחשוב שאם זו לא תל אביב אז אין פעילויות תרבות.

זו חשיבה מוטעית ולא נכונה. אומנם בתל אביב יש הכי הרבה פעילויות תרבות, גם לילדים וגם למבוגרים והעושר התרבותי ושל הרווחה הוא הכי גדול בה אבל גם בערים אחרות יש מופעים ברמה גבוהה ולעיתים כדאי ועדיך ללכת להופעה באחת הערים האחרות פרט לתל אביב על מנת שיהיה קל ונוח לחנות את הרכב, ההופעה תהיה אינטימית יותר ואפילו המחיר יהיה סביר.

מדוע היכל התרבות אור יהודה?

היכל התרבות אור יהודה הוא מקום מרכזי שבו מתקיימות הופעות והצגות לתושבי אור יהודה והסביבה ובגלל שמדובר בעיר גדולה אבל לא ענקית כמו תל אביב, אז אופי ההופעות והאנשים שמגיעים אליהן הוא אינטימי יותר ונעים יותר. יש כל מיני סוגים של הופעות והצגות בהיכל התרבות אור יהודה. ככל שיש יותר ביקוש, כך יש יותר אומנים שירצו להגיע ולהופיע. בגלל שמדובר במקום מכובד ונעים, אז יש הופעות שממש כיף ללכת לראות שם מאשר במקומות הומי אדם.

מעולה למשפחות עם ילדים

חוץ מזה, הורים לילדים קטנים לא ירצו להשאיר את הילדים עם בייביסיטר כל כך הרבה שעות ואז אם המשפחה מתגוררת באור יהודה, אין דבר נוח יותר מאשר ללכת להופעה או הצגה בהיכל התרבות אור יהודה ואז לחזור בקלות הביתה כשההצגה או ההופעה מסתיימת. אם מדובר על הופעה או הצגה שמתקיימת בתל אביב או ברמת גן, הפרוצדורה הופכת להרבה יותר מסובכת ואז הרבה פעמים מעדיפים פשוט לוותר על התענוג ולהישאר בבית.

הצגות לילדים

היכל התרבות אור יהודה מאפשר גם פתרון לילדים קטנים כאשר מדובר בחנוכה, פסח או בחופש הגדול מגיעות הופעות לילדים אשר עוזרות מאוד להורים למצוא עיסוקים לילדים. כאשר מדובר ימי חופש של ילדים, אין דברים מעצבן יותר מאשר לעמוד שעות בפקקים בנסיעה ממקום למקום ולנסות להעסיק אותם ולקחת אותם להופעה במקומות עמוסים. כאשר מדובר בהופעה שמתקיימת בהיכל תרבות קרוב לבית אז הכל הופך הרבה יותר נוח – גם ההימנעות מפקקים, גם העומס במקום עצמו ובעיקר החוויה של הילדים.

מקווים שעזרנו לכם להכיר עוד מקומות בילוי מלבד מקומות בתל-אביב, הכיל התרבות אור יהודה הוא מקום קסום ומומלץ להגיע לראות שם הופעה או הצגה ממגוון האפשרויות. אז תפנו לכם ערב פנוי ותצאו לבלות.