אם גם אתם מאמינים שאין חגיגה בלי עוגה מתוקה עם שוקולד – אתם בחברה טובה. בתור חובבי מתוקים בעצמנו, מצאנו את הפתרון המושלם למי שרוצה ליהנות מהטעם השוקולדי גם בבית, בלי לעבוד קשה

2 צלחות עם 2 פרוסות של עוגות שוקולד
עוגות שוקולד ממלאות תפקיד מרכזי בחיינו.

עוגות שוקולד פוגשות אותנו כמעט בכל אירוע משמח, ובצדק. הן ממלאות תפקיד מרכזי בחגיגות יום הולדת, תופסות את מרכז תשומת הלב על שולחן הקינוחים ומצליחות להעלות חיוך אפילו ביום הכי סטנדרטי שיש. רבים מאיתנו רוצים להכין עוגה כזו בעצמנו, למסיבה או פשוט כדי שיהיה מה לנשנש לצד הקפה. אלא שלא כולנו נולדנו בשלנים מקצועיים, ולכן רבים מאיתנו נאלצים לוותר כשאנחנו נתקלים במתכון ארוך ומורכב מדי.

כדי להפוך את תהליך ההכנה לידידותי יותר, חיפשנו מתכונים לעוגת שוקולד שמיועדים להכנה קלה – והגענו לאתר של שופרסל מגזין. שלל המתכונים של שופרסל מגזין יאפשרו גם לכם להכין ארוחה שלמה לכל אירוע ובכל רמת קושי, ואם אתם מאוהבים בקינוחים מחכים לכם גם מבחר מתכונים לעוגת שוקולד שמתאימים גם למי שלא רוצה להתעכב במטבח. החל מעוגת השוקולד הקלאסית עם הסוכריות, דרך עוגות אישיות לכל אורח ועד לעוגה לבעלי מגבלות או העדפות תזונתיות שונות כמו למשל הימנעות מגלוטן.

ומה לגבי הרכיבים?

מכירים את זה שכבר מצאתם מתכון אבל אז אתם צריכים ללכת להצטייד בהשלמות רכיבים? בחנות הראשונה אתם קונים רכיב אחד, בחנות השנייה רכיב אחר ובסופו של דבר אתם נזכרים ששכחתם את הרכיב הכי מרכזי ולכן אי אפשר להתקדם? שופרסל מגזין מציעים פתרון מעולה גם לבעיה הזו, עם אפשרות לרכוש את כל רכיבי המתכון שבחרתם – בלחיצת כפתור פשוטה. מוצאים מתכונים לעוגת שוקולד באתר, לוחצים על “לרכישת המוצרים” במתכון שתרצו להכין, ומקבלים רשימת פריטים מוכנה לרכישה באתר שופרסל. כך שלא צריך לאתר כל מוצר בנפרד, ואפשר להתקדם אל הקופה (או להוסיף מוצרים אחרים שתרצו להצטייד בהם).

אז אם רציתם לקצר תהליכים ולמלא את הבית בריח נפלא של עוגת שוקולד, עכשיו זה הרבה יותר פשוט ונוח. גולשים, בוחרים, מזמינים ומתכוננים לקבל מחמאות.