קניון שבעת הכוכבים הרצליה הוא הרבה מעבר למתחם חנויות, ומהווה מרכז בילוי אישי ומשפחתי שוקק חיים המשרת את כל תושבי האזור.

חלק מיתרונותיו הבולטים הם מיקומו המרכזי, מגוון החנויות, רמת הניקיון והשירות המוקפד ואירועי התרבות. כל אלה הופכים אותו למרכז בילוי אישי ומשפחתי, הפעיל 7 ימים בשבוע!

קניון שבעת הכוכבים הרצליה הוקם בשנת 2000, ומאז מהווה את אחד ממרכזי הבילוי הבולטים המציע חווית קנייה איכותית במחירים ומבצעים מפתיעים. מיקומו המרכזי על שדרות שבעת הכוכבים בהרצליה והחנייה החינמית המרווחת מאפשרים הגעה נוחה לתושבי אזור השרון-  הרצליה, כפר שמריהו, רעננה, כפר סבא, הוד השרון, רמת השרון, תושבי צפון תל אביב ונתניה.

אם בעבר הייתם צריכים לבלות את זמנכם בריצות ונסיעות בין הקניות, חדר הכושר, החוגים ובילויים לילדים- קניון שבעת הכוכבים הרצליה מאגד עבורכם את כל אלה תחת קורת גג אחד. אנו מאפשרים לכל מבקר לעצב את החוויה המתאימה לו, בכל זמן שירצה. בקניון מגוון חנויות בתחום הביגוד וההנעלה, הטיפוח והקוסמטיקה, הסלולר, המוזיקה, כלי הבית ועוד. אירועי תרבות ותוכן לכל הגילאים הם חלק נרחב מפעילות הקניון ומוצעים לכם בחינם בכל ביקור.

הקניון מתאים את פעילותו לצרכי המשפחות הצעירות המתגוררות באזור ומציע אפשרויות בילוי נרחבות לילדים: הצגות, מופעים, סדנאות יצירה, סדנאות לתינוקות והוריהם ושלל פסטיבלים ופעילויות נוספות המשתנות ומתחדשות במהלך השנה. חדר הקולנוע, הפעלטון והבאולינג הנמצאים במתחם מותאמים לגילאים הצעירים והבוגרים, כך שכל משפחה בוחרת את החוויה המתאימה לה. כמובן שכל חוויית קניה בימנו מכילה אפשרות לחוויה קולינרית. קניון שבעת הכוכבים הרצליה מציע מגוון רחב של מסעדות ובתי קפה כך שאף אחד לא יישאר רעב.

צרכנים נבונים יכולים להירשם לניוזלטר הקניון ולהישאר מעודכנים בכל המבצעים אותם יש לקניון להציע. כדאי לעקוב גם על מנת לא לפספס את שלל האירועים השונים המתרחשים בקניון ומהווים בילוי לכל המשפחה.

בין אם מדובר בביקור למטרות קנייה, בילוי משפחתי או לסתם בילוי מהנה לשעות הפנאי – קניון שבעת הכוכבים הרצליה מהווה מקום מרכזי בו ניתן לבלות שעות רבות במגוון חנויות וליהנות מחוויה נעימה וקרובה מאי פעם. אז למה אתם מחכים תכנסו לרכב ותסעו לקניון להכיר את כל חנויות הקניות חדר הכושר ומקומות הבילוי לילדים. קניון גדול ומלא בחנויות שאתם בדיוק צריכים, פשוט כיף להעביר שם את הזמן

.