עיצוב תמונות הפך להיות אחד מהדברים החשובים כאשר אנחנו מרכיבים אלבום ולעצב אלבום מעוצב כבר הפך להיות חלק מחיינו, היום אפשר לעשות זאת ללא ידע מוקדם, או באינטרנט אם אתם עושים משהו חובבנו או אם אתם אחרי חתונה או אירוע חשוב בחייכם או שסתם אתם חושבים שהגיע הזמן להנציח חלקים חשובים מהחיים שלכם שישארו לדורות הבאים אז כמובן שעדיף לעשות זאת בבית דפוס.

 

בכל מקום יש מצלמות אם זה מקצועיות ואם זה בסמאטפון שלנו, כל ררגע חשוב בחיים שלנו אנחנו מצלים וגם רגעים פחות חשובים, התרגלנו כבר להרכיב אלבום מעוצב במכשירים הסלולארים שלנו אך האם אלו אלבומים שישארו לאורך זמן? האם אנחנו באמת מסתכלים בהם? כמה פעמים קרה לכם שהחלפתם פלאפון והיום אתם לא יודעים איפה התמונות מהמכשיר הישן, או שאתם יודעים היכן הם אבל הם זרוקים באיזה חור בבית והסיכוי שתסתכלו שוב באלבום התמונות ששם הוא יותר מנמוך.

 

בימינו אנו אפילו יותר חשוב מפעם להנציח תמונות על הדף ואם כבר לעשות זאת אז בצורה מקצועית שתשמר לאורך זמן ונוכל להנות ממנה עוד שנים רבות. אז איך עושים זאת בעצם?

את התמונות אתם תתנו לבית הדפוס או כל מי שבחרתם שיעשה לכם את האלבום, אך לפני כן תצתרכו לבחור את התמונות שאתם חושבים שהכי חשוב שיהיו באלבום, אלו שמייצגים את הרגעים הכי חשובים בחיים שלכם שנתפסו בעיני העדשה. אותם תסדרו על פי סדר כרונולוגי ורק אז תשלחו אותם.

 

עכשיו צריך לבחור עיצוב, עיצוב אלבום מעוצב חייב להעשות בצורה אישית שתתאים בדיוק לאדם או למשפחה שהתמונות באלבום שיכות לה. חשבו איזה עיצוב ייצג גם את מי שהתמונות שלו וגם את מה שהתמונות אומרות. למשל אם האלבום הוא אלבום חתונה אז כדאי לעשות אותו בעיצוב חגיגי שמבשר התחלות חדשות וזוגיות ואפשר גם להחשב באופיו של האדם שישתלב עם העיצוב החגיגי וכך האלבום תמונות יעשה בצורה הטובה ביותר

כאשר אנחנו מדברים על עיצוב אז זה מתייחס לא רק אל הכריחה של אלבום מעוצב אלא גם אל הפנים, כל עמוד ועמוד יהיה מעוצב ונסו להתחשב גם בבפנים וגם בבחוץ וכמובן ששניהם ייצגו את אותו הדבר.