זה זמן רב שאני חושק במכונת קפה ביתית. אחד הדברים שאני הכי אוהב זה קפה. וכמכור לקפה איכותי וטוב אני מרגיש שאם לא ארכוש בקרוב מכונת קפה במבצע, אני עלול לפשוט רגל וזאת רק מכמויות הקפה שאני קונה בבתי הקפה בעיר.

 

כולם כבר מכירים אותי, אני מגיע בבוקר לבית הקפה שמתחת לבית שלי ושותה שם את הקפה הראשון של הבוקר.

 

לאחר מכן בדרכי לעבודה אני עוצר לקנות קפה בבית קפה שאני אוהב במיוחד ולעתים גם כריך לארוחת עשר. וכמובן שאחרי שעבדתי כשעתיים שלמות אני לא יכול להמשיך ללא קפה נוסף, ואני יורד למטה וקונה קפה בבית הקפה שמתחת למשרד שלי.

 

גם בסוף היום אני לא מוותר על עוד קפה ורוכש עוד כוס אחת לדרך.

 

ואם חשבתם שבזה נגמר היום אז אתם רחוקים מהמציאות, כי יש לי עוד עבודה רבה שממתינה לי בבית, ובכדי להשאר ער עד מאוחר אני ללא ספק חייב עוד קפה…

 

וכך החלטתי שאני ממש מוכרח במיידי למצוא מכונת קפה במבצע שתהיה לי בבית. לפחות את השעות שאני מבלה בביתי הקט ארצה להעביר על כוס קפה איכותי וזמין ללא עלויות של בתי קפה.

 

וכך קרה שאני מחפש ותר אחר מכונת קפה במבצע ומבקש לרכוש לי אחת כבר באותו היום. למזלי הרב מצאתי בדיוק את מבוקשי.

 

מכונת קפה במבצע שהיא גם איכותית וטובה! כנראה שזו היתה אחת הקניות החכמות ביותר שעיתי בשנים האחרונות, וכמובן שהלקתי את עצמי על דבר אחד ויחיד – איך לא חשבתי על זה קודם?

הימים שביזבתי על קפה בבתי קפה ועוד מיני פתרונות, והנה ביום אחד רכשתי מכונת קפה במבצע וחיי השתנו ללא היכר.

 

אין לי כבר אף סיבה טובה ומספקת לצאת מהבית. אני יכול להשאר בו שעות, העיקר שיש בידי את האפשרות לשתות אספרסו טעים בכל רגע שאחפוץ.

 

וסופי השבוע הפכו לטובים ביותר. עם מכונת קפה במבצע שרכשתי לביתי כבר אין טעם לצאת מהבית. התחליף הטוב ביותר לישיבה בבתי קפה, הוא להזמין חברים ומשפחה לביתי לפנק אותם בקפה איכותי ולהנות מהשבת.