לא צריך לצאת מהעיר כדי ליהנות ממחירים סבירים ומגוון מבצעים והטבות סופרמרקט. קופון מגה בעיר יכול לחסוך לכם הרבה מאוד כסף. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לחפש את הקופונים ולהגיע איתם ועם המצרכים לקופה.
עד לפני זמן מה, הדרך היחידה שהייתה לנו לעשות קניות לבית מבלי שנצטרך לשלם על זה ביוקר הייתה לצאת מהעיר וללכת לסופרמרקט מרוחק. היום הדברים השתנו, וכל אחד יכול ליהנות מהנחות, הטבות ומבצעים גם בסופרמרקט על יד הבית, בתוך העיר.
בעקבות הוזלת מחירים ברשתות שונות, מגה יצרה את “מגה בעיר”, ובסניפים סופרמרקט האלו היא נותנת ללקוחות שלה מחירים תחרותיים גם בקרבת הבית שלהם, מבלי שיצטרכו לבזבז זמן וכסף על הנסיעות מהבית לסופר וחזרה. כחלק מהשירות שלה, בכל סניפי מגה בעיר מבצעים שונים שהלקוחות יכולים ליהנות מהם במימוש כרטיס חבר מועדון, קופונים ועוד.

סופרמרקט
ציור של אדם חוזר על המון קניות מה סופרמרקט

כל מה שצריך לדעת על סופרמרקט ורכישה אונליין

קופון מגה הוא דרך נהדרת לחסוך כסף ולהפחית את התשלום הסופי שצריך לשלם על כל קנייה בסופרמרקט. לטובת לקוחות שהם חברי מועדון, יש קופונים שהם בלעדיים להם, ויש קופונים מסוימים שאיתם הם יכולים ליהנות מכפל מבצעים- גם הנחת חבר מועדון וגם ההטבה של הקופונים.
היתרון הבולט של קופון מגה הוא כמובן האפשרות ליהנות ממותגים איכותיים יותר במחלקות שונות בסופרמרקט- ניקיון, טיפוח והיגיינה, שימורים, קפואים ועוד, מבלי שצריך לשלם עליהם את המחיר המלא.
מימוש קופון מגה ברכישה דרך אתר האינטרנט
כמה נוח וטוב זה שהיום יש למגה אתר אינטרנט שדרכו אפשר לעשות קניות בלי לצאת מהבית. זה חוסך הרבה טרחה ללקוחות שצריכים לעשות קניות לבית אך אין להם אפשרות או חשק לצאת מהבית ולעמוד בתור לקופה.
גם דרך אתר האינטרנט, אפשר לממש את הקופונים של מגה ולשלם על הקנייה הרבה פחות. בשיטה הזו, מעניקה רשת מגה בעיר מבצעים לקהל הרחב, גם כשאין יכולת לצאת מהבית, למשל במזג אוויר סוער. בהחלט מדובר בשיפור עבור ניהול משק הבית, ושיפור של איכות החיים באופן כללי.
אופן המימוש של הקופונים השונים מתבצע בעת הרכישה באתר הסופרמרקט. מכניסים את קוד הקופון, והמערכת מחשבת את הסכום הסופי באופן אוטומטי.
אז למה שתצטרכו לשלם יותר סופרמרקט כדי לקבל משהו טוב יותר? אם גם לכם נמאס לשלם ביוקר על מותגים איכותיים וסחורה יפה, ואתם רוצים לחסוך כסף מדי כסף, מגה בעיר היא בהחלט המקום בשביל צרכנים כמוכם.